partyfredag

blev lite stressigt igårefm med. direkt efter jobbet drog jag till ikea för att snabbt hoppa in på systemet & köpa lite vätska. snabbt hem,käka,göra sig iordning, springa till bussen för att sedan infinna sig på cosmic bowling till 19. bowling gick käpprätt åt skogen för mig. har aldrig varit så dålig. fick endast 1 strike. tinas & min teori va att banorna lutade(ja vi va nyktra) efter bowlingen drog vi hem till tina för en liten förfest. tiden gick så fort så helt plötsligt var klockan 0.00 snabbt in till stan, shit lång kö till platens. suck. tinas & mina ben darrade av nickokicken, niclas flinade åt oss,tur att vi hade låga skor på oss för engångsskull. dans dans & åter dans. ett par shotar på det. mötte anna inne på toan, har inte sett henne sen hon drog till london i början av maj. dansa lite med henne. platens har tänkt på det där att tjejer alltid går på toa tillsammans. de har ju deras populära dubbeltoa där man kan båda kissa & småsnacka samtidigt.dock måste den ena hålla i handtaget eftersom låset är paj. men det är inte ofta man sitter mittemot varandra & uträttar ärenden.
efter det massor dans & konstigheter. helt plötsligt var alla borta. ingen svara på mobilen, hepp. platens stänger. äsch ja tar taxi hem & stupa i säng.

nu såhär dagen efter så visade det sig att alla tappade bort varandra. tina va lost,ja med & niclas va nån helt annanstans. ek hade åkt hem tidigt för att sova(han är gammal) :P haha.
ja mår förträffligt bra idag. lite trött i ögonen bara. dock sov jag till 12.

dags att hoppa in i duschen & fräscha till sig. Ska nämligen åka till moster & träffa lillkussen för första gången!(& spana in deras nybyggda hus som kommer vara sjukt lyxigt.)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Sandra...kul att ni tappade bort varandra..eller kankse inte men skönt att du kom hem ordentligt...vet du vad föresten så har jag skaffat mig en blogg :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback