sunksandra

jahopp. sjuk blev jag. har varit hemma tors & fre från jobbet. halsen är nog den som har tagit mest stryk. men även lite feber & en rejäl förkylning fick jag. visst det är skönt att vara hemma någon dag, men när det inte finns något att göra.
i lördags hängde jag dock med till norrköping för att fira farbror 40 år. dock va vi inte där sålänge, rätt skönt ändå. blir ändå samma gamla visa att de äldre sitter & snackar om hur det va förr :P haha. händer alltid när vi firar i nkpg(där all pappas släkt finns.) 

sen bar det iallafall hemåt eftersom helen på jobbet skulle va en liten ferre. det fick bli en lugn kväll för min del eftersom jag var riktigt frisk än. tog också bilen dit så då va ja tvungen att hålla mig nykter. det va riktigt kul, men om sagt va det hade ju varit roligare om ja hade fått hänga med ut & festa med de andra. det hade tillochmed bokats vipbord på harrys. julia på jobbet har även vid sidan av det ordinarie jobbet, en tjänst hos oriflame. så hon hade "dukat" upp ett bord med maaaassor produkter.  sen anordnades det en liten tävling där alla fick varsin produkt. jag valde ett bra läppcerat specialicerat för sommarens strålar. begav mig hemåt vid vid 11 tiden medans de andra festade vidare.

nä dags att dra sig från datorn, men det är ju så mysigt att sitta i sängen med datorn i knät samtidigt som man tittar på tv. kanske ut & ta en promenad? blir nog att ringa sofie lite senare.
(helt onödigt inlägg....typ)
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback