jag kommer nog aldrig vänja mig vid jeans!

idag drog jag på mig ett par jeans för första gången på ja vet inte hur länge! Efter bara några minuter kände jag hur obekvämt det kändes, men jag var sen till jobbet så ja hade ingen chans att byta om (+ att det vore bra att vänja sig vid det igen.) cykla hann jag inte heller göra så det fick bli bilen. Heeela dagen har jag gått & känt obehag av de jäkla jeansen! usch! då märker man verkligen att man har gått upp i vikt sen jag slutade gymnasiet., inga av mina jeans passar längre. Nu börjar det snart bli vår så då är det dags att cykla till jobbet vilket blir en bra vardagsmotion & en shapeup av kroppen + gym & fspass när det hinns med.

...

just det, tog in kaninen en stund i eftermiddags för lite mys. efter en stund upptäckte jag att det fanns ett flertalet mindre blodblandade fläckar på filten. Först blev jag riktigt rädd & trodde hon hade haft sönder någon klo eller liknande. Men det visade sig att hon hade mens :O ja visste inte ens att kaniner har mens & jag har ändå haft kanin i ca 10 år :O man lär sig alltid något nytt :P

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Grattis! : http://darlingno1.blogg.se/1204915924_vinnaren.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback