kul att prata mode & dyra väskor

Igår på förfesten hos tina, fanns där en tjej som hade med sig sin miu miu cofferbag & en chanel 2.55! sen visade det sig också äger en chloe edith fast i en annan brun nyans än vad jag har. vi babblade på som tusan! det är så kul att prata med någon som delar samma intresse som en själv. visst de flesta har väl ett shoppingintresse, men jag tycker det är en skillnad på mode & shopping. De flesta förstår inte varför man lägger ut en massa pengar på tex en väska eller ett par skor.
precis som när jag köpte min chloe så tyckte alla i min vänskapskrets & de på jobbet att ja va helt knäpp som verkligen la ut en massor pengar på en väska.

Jag ser mode som ett intresse,vilket som helst. Tex de som är besatta av motorcyklar eller bilar måste lägga ut massor med pengar på en speciell modell/årgång. Sedan tillkommer tillbehören, självklart måste de ha schyssta fäljar på bilen,speciellt läder till sätena osv.

Självklart ska man tänka över sina köp noga(speciellt de dyra!) Jag själv följer inte modet slavisk. Dock har modet ändrats en hel del de senaste åren. förut fanns det "it" väskor,plagg,skor etc. men nu är det så många trender som går paralellt med varandra så det är bara att plocka ut de godbitar som passar en personligen & sedan kunna inspireras av det 

:)


Kommentarer
Postat av: Filippas mode

Hej på dig, läste just din kommentar. Bara så du vet så har jag ju två ex av den fina röda klänningen, en är såld och en finns alltså fortf kvar till förfogande om ingen annan hinner före! -)

Postat av: Matilda

ajdå.. jag har också beställt klänningen men det blev i stl 38 för jag trodde också att 36 skulle bli för liten runt bysten.. då är säkert min klänningen förstor med andra ord..

2008-03-03 @ 15:10:24
URL: http://ombytlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback