Äntligen!

Yes! nu är det bokat ! nästa torsdag ( 22 maj) ska ja klippa & färga håret. Min moster har äntligen tid att färga & klippa håret :D ska bli så himla skönt att fixa till barret nu! det är sjukt länge sedan jag va hos frisören(lite pinsamt lång tid :P )
Jag har ju under april-maj månad försökt att få ihop en frisörtid som passar jobbet, men det har strulat hela tiden. skulle egentligen haft en tíd idag, dock va det en elevtid på hair news. egentligen vågade jag inte riktigt. Så vilken tur att min moster kunde ta sig an mitt hår! det är ju hon som känner det allra bäst & vet vad jag gillar! Så ett litet tag till kan ja vänta :D den som väntar på något gott ;)
dock tror jag att håret får kapas en hel del. lite tråkigt men hellre ett friskt hår som tar längre tid att spara ut en ett långt slitet fågelbo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback