dålig start på veckan!

jag har ont. ont i ryggen & fötterna. i lördags var jag ute & festade i mina snygga styltor från zara på 12 cm. gick finfint hela kvällen & jag fick faktiskt mindre ont i fötterna än vanligt. visst det va lite ovant med såå höga skor men jag gick stadigt, va ju en ganska lugn förfest med eurovision.
idag när jag kom till jobbet va jag också på grymt dåligt humör. jobba = blä just nu! dels hade jag lönesnack i fredags & den info jag gick från förra chefen som aldrig ser oss jobba va ren bullshit. fattar inte vad hon har fått det ifrån. vaddå otrevlig mot kunderna? störd va hon iaf. O därför fick ja ingen lönehöjning att hurra för..
Skulle sitta fint att komma härifrån snart. plugga eller göra nåt annat skoj.

nä nu har jag rast, dags för en bananas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback