dagens roligaste

Jag har på mig mina acne pistols för andra gången idag. Efter första gången fick jag skavsår på fotknölen & av hälen eftersom skinnet är så stelt, ajaj!
Idag tejpade jag såren rejält eftersom jag inte vill att de ska gå upp på nytt.Tyvärr släppte plåstret på fotknölen för en stund sedan. När jag väl skulle ta av vänsterskon så gick det absolut inte! Satt o knöla o böka med det en bra stund innan andreas ryckte in & slet i min fot. Vänsterfoten hade allså svullnat upp :/  Tillslut fick vi av skon & jag kunde sätta på plåstret. Sedan va det bara att få på den.... mm tjena det gick ju inte det heller. stod o drog o drog tills jag blev helt röd i fejjat. tillslut börjar Pia hjälpa till o dra & trycka. Nejnej det gick inte... efter 5 minuter gav i typ upp. avvaktade en stund & efter ytterligare 1 min slitande fick jag tillslut ner foten igen.
Fy fabian vad jobbigt. inga shoppingskor där inte!

Snälla skor töj er!

p.s Fan va vi garva :P måste sett väldigt roligt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback