stackars lilla bror min

för bara två veckor sedan hade jonathan halsfluss vilket han har ätit pencilin för. Häromdagen(när han kom hem från tjejen) hade han fått ont i halsen igen. När han pratar låter han jättetjock i halsen & han kan knappt svälja vilket resulterar i att han inte äter. Igår var han & mamma till vårdcentralen vilket resulterade i en remiss till sjukhuset. Det visade sig att han har fått en halsböld i halsen. Läkarna bedövade allså honom med en spruta i halsen&spray för att sedan snitta bölden & suga ut var i den :/ sedan skrapa/skar de i halsen så nu har han ett stort sår i halsen. idag ska han dit igen. Tillsvidare går han på ganska stark antibiotika. Hoppas verkligen att det inte hindrar vår egyptenresa. Han ska tillbaka dit igen imorgon så mamma får väl fråga.

Han har föresten gått ner 3 kg sedan i lördagskväll eftersom han inte kan äta så mycket.



HAHA shiiiit! Kollar på kanal 3 & helt plötsligt kommer det en reklam av pressbyrån där en kille & tjej åker skateboard. Jag tycker att killen känns väldigt bekant.... Men det är ju nicolas ju, haha! Han bor(eller kanske bodde?) här i linköping. Träffade honom på en fest för några år sedan & han är en riktigt schysst kille. På den tiden hade han långt hår,fin överkropp har han också ;)

& nu från en sak till en helt annan. Igår fick alla på jobbet stegräknare eftersom vi under två månader kommer ha en liten tävling om vilket lag som går flest steg. Tyvärr började de flesta med att fuska ganska omgående genom att skaka den. Hörde att nån hade gått 25000 steg på en timme, hhmppf. Jag kommer iallfall köra rent spel fullt ut! Idag har jag tagit mig två stycken promenader(utöver cykel till& från jobb) vilket änsålänge är 11000 steg. Egentligen är det inte så superbra med tanke på att man ska ta 10000 steg varje dag. I vanliga fall tar jag nog mycket mindre steg, dels för att min jobb är såååå stillasittande vilket jag egentligen inte klarar av. Det vinnande laget kommer få en 24 timmars kryssning, men det kan ju hända att alla får åka med eftersom det är i början av december som tävlingen avslutas. Julkryssning istället för traditionell julmiddag?
Jag ska iallafall fortsätta med mina steg(kommer säkert bli helt besatt av det efter ett tag..)

Idag tar jag en promenad till jobbet! från lambohov - resecentrum


Kommentarer
Postat av: glitzy

hej. haha jag såg inte ens att någon stirrade :) tack för komplimangen. kläderna var väl sådär va? haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback