en diss, gina tricot

Jag vill ge gina tricot en stor diss efter helgens besök.

allt började med att jag hade köpt en tröja förra helgen som jag nu i lördags tänkte lämna tillbaka. tröjan kostade 299 kr & jag hade 150:- i rabatt för fyllt stämpelkort. betalade 149 kr ur egen ficka.

innan jag gick till kassan tittade jag igenom butiken & hittade en kavaj för 500:- som jag tänkte byta till + lägga till det som fattades.

puckot i kassan kunde inte huvudräkning för 5 öre. hon menade på att jag skulle betala 350 kr för kavajen i mellanskillnad eftersom jag hade presentkort. jag höll dock inte med utan hävdade att jag skulle betala 200 kr för kavajen eftersom jag betalt 150 kr ur egen ficka. sådär höll det på i nästan 10 minuter varpå hon i kassan tillkallade en kollega som sa samma sak!
tillslut tröttnade jag & menade på att genom deras uträkning skulle jag förlora 150 kr för att jag handlar hos dem.
därefter övergestilkulerade jag & gjorde det tydligt för dem att 150 kr presentkort + 150kr från bankkort = vad tröjan kostade. allså hade jag 200 kr i mellanskillnad att betala till kavajen.

tiiilllslut trilla polletten ner för dem. så jag fick rätt tillslut, men istället för att be om ursäkt ordentligt så kommer de med en onödig kommentar som "ja man blir lite slut i huvudet av att stå i kassan en hel dag"
håll det för er själva & be om ursäkt istället! suck!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad pinsamt :) !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback