jag är på gång!

i förra veckan hann jag träna hela 4 ggr! bra jobbat!

2 st medelpass (aerobics)
1 danspass (inget för mig, inte alls som de gamla streetlektionerna jag tog för några år sedan. de var roliga!)
1 gympass (mest för att behålla styrkan)

nyttigheten har det väl varit lite sådär med. men jag jobbar på det! hellre att jag unnar mig lite än att vara superstrikt, då känns det nästan lättare att synda när det är förbjudet än att veta att man får äta om man vill. för mig blir det en tvärtom effekt.

Jag har som mål att träna minst 3 gånger i veckan. 2 kondition & 1 styrkepass. men det gör inget om jag tränar 4 ggr, dock mer än så. måste få låta kroppen vila lite.


jisses, idag spottar jag nästan ut inlägg. det är inte ofta det händer!

Kommentarer
Postat av: manda

Om du vill få gratis presentkort på butiker så som åhlens, hm , vero moda, stadium mfl. Bara genom att på ett enkelt sätt samla poäng. Isånnafall tycker jag att du ska klicka här och bli medlem:

http://www.gratissajt.se/?r=527



Hoppas du får en bra dag

2008-09-22 @ 19:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback