En lista.

Stephanie utmanar alla som läser hennes blogg, so here we go!

KLÄDER
Skor: vagabond eller mina zaraheels
Sneakers: några billiga tygskor
Jeans: gillar inte riktigt jeans,äger ett par stycken(acne,lee osv) men alla är antingen försmå eller förstora.
T-shirt: marc by marc jacobs & monki
Underkläder: mestadels lindex, spets eller sköna bomullsvarianter

ACCESSOARER
Väska: chloé edith! har även en snygg kuvertväska från wera sthlm.... (snaaart en balenciaga också!)
Plånbok: nån billig svart
Solglasögon: något billigt. H&M eller åhlens
Klocka: stor klocka från ur & penn

TEKNIK
Tv: hmmm...minns inte märke, men det är en stor widescreen tjockis tv.
Stereo: kopplar mest in högtalare till datorn men jag äger en gammal stereo som jag fick när jag fyllde 10.funkar bra till radio.
Mobiltelefon: ericsson i silver
Mp3: ipod nano i silver
Dator: en dell i silver

BADRUM
Tandkräm: colgate
Tvål: någon som luktar gott
Parfym: promesse(cacharel) & moon sparkle (escada)
Medicin: är aldrig sjuk så jag använder inte så mycket :)
Vitamin: cvitamin, multisport & omega 3.
Huvudvärkstablett: Panodil

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: helst inte, cola är mycket godare :)
Vin: har inte riktigt lärt mig dricka vin, men vitt funkar. blir riktigt gott om man häller i lite 7up i!
Bröd: solrosbröd,vitlöksbröd eller knäckemacka
Glass: vienetta

HEMMA
Säng: Ikea
Lakan: nåt vitt med dragsko runt hörnen
Espressomaskin: ingen. dock jobbar jag bla med nespresso ;) haha! finns typ 8 maskiner på jobbet
Kylskåp: nåt rostfritt.

FÄRDMEDEL
Bil: räknas det om jag lånar familjens
Taxibolag: taxikuriren eller nåt annan fin taxi som stannar vid filbyter när man ska hem från krogen(annars tar jag inte taxi)
Cykel: min trogna svarta damcykel från monark!

ÖVRIGT
Frisörsalong: min moster är personlig frisör i familjen. hon jobbar som hårtekniker på loreal & är super!
Bank: Handelsbanken

Kommentarer
Postat av: yalda

Hej! Köpte du exakt denna paket? Från en ebaybutik eller av privatperson? Jag vet iof inte vilka som är "mina" färger heller..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback