jag höll vad jag lovade :)

Men så mycket mer blir det inte. har ännu inte lyckats ta igen den förlorade sömnen. Vaknar flera gånger om nätterna & sover väldigt lätt vilket gör att jag inte känner mig utvilad på morgonen när det är dags att gå upp.

kareokebild från kryssningen:





& bilder på det jag shoppat den senaste tiden, åtminståne det jag minns!




1. svart/vit kavaj - MQ
2. mineral foundation - Maybelline
3. 2 st nagellack - chanel
4. 3 st tuber av mitt favvo läppbalsam - biotherm
5. Medaljonghalsband - House of Harlow & armband med berlocker - disney cutoure
6. maxiklänning - H&M

Jag har med all säkerhet shoppat mer än vad som visats. Antingen har jag redan glömt bort det eller så ligger det säkert i tvätten  :P

Kommentarer
Postat av: nadja

måste fråga om underlackskrämen från maybeline är bra?

Postat av: Karin

Var det den tuben med läppbalsam som ja lånade innan vi gick till Strandgatan 2? Det var isf väldigt skönt o ha på läpparna o gav en fin glans! Vet du typ vad en sån tub kostar?

2009-04-14 @ 20:09:49
Postat av: sandrao

karin: jag köpte dem på bellme.se & betalade 119:-/st men i affär ligger de på ca 180.

2009-04-15 @ 21:10:00
URL: http://sandrao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback