buisy day

Till att börja med försov jag mig imorse, bråttom! Tog the leftovers från igår vilket var kebabpizza. ILLA ILLA! (jag är ju nyttig nu ju)

Har varit trött hela dagen & det har funnits en del att göra. Ännu en gång får jag höra negativt negativt & lite mer negativt med hur jag sköter mitt arbete(och nej jag missköter mig inte på jobbet). Bara det att de alltid hittar nya småfel eller petitesser att klaga på så fort de får chansen. "sandra du gör ett bra jobb, MEN" hatar det!
Så nu har jag bestämt mig, jag ska få 2,0 på högskoleprovet!

Efter jobbet hade jag en inplanerad tid hos friskis & svettis. Tränade ett Medel70 pass. Väldigt mycket styrka & armhävningar, härligt! ska träna imorn med. På sistone har jag dock märkt att jag är väldigt stel i benen & öm under foten(mellan tårna & hälen) Vet inte om det är så att jag behöver nya träningsskor eller om jag helt plötsligt har börjat gå fel med fötterna? :P Ska se till att få lite massage runt vristen & fötterna iaf. Hoppas det blir bättre med tiden.

Sedan i måndags har jag även jagat stångåstaden pga att jag har fått ett erbjudande på lägenhet! Jepp jag kanske ska flytta hemifrån & bli vuxen :P Efter träningen åkte pappa(känns tryggt att ha med honom på min första visning ever samt att han är snickare) & jag för att kolla på den. Det är en 1a på linnegatan(mellan simhallen & köpmansgränd) i centrala linköping. 33,7 kvd med litet kök,högt i tak osv. Hyra på 3000:- Allså ett kanonerbjudande. Jag tänkte prata lite mer med dem imorn för att höra mig för om man får ha husdjur osv. Håll tummarna för mig nu!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Andreas

E det inte dags att alla överger det sjunkande skeppet?

2009-02-18 @ 22:54:14
Postat av: Linda

Najs, det låter härligt verkligen med den där lägenheten!

2009-02-19 @ 09:52:05
Postat av: Linda Johansson

roligt med lägenheten...

ja letar för fullt efter en lägenhet. vill ha en 2a. max 4000 kr. hittar du någon hojta till =)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback