inte så lätt att välja tapeter

Efter jobbet stack pappa & jag för att titta på tapeter till lägenheten. Jisses vad många olika tapetprover det finns. Hello beslutsångest! Siktet var dock inställt på de ljusa delen av färgskalan. Tillslut hittade jag 2 st vita tapeter med ett lätt mönster, ett för allrummet & ett för köket. Till hallen valde jag en väldigt ljusgråblå färg för att det inte skulle se ut som ett sterilt sjukhus i hela lägenheten :P hoppas det blir bra när tapeten väl sitter uppe på väggen!

Kommentarer
Postat av: Krille

Blir nog kanon :) hur var det med taket? skulle du få det fixat också?

2009-03-24 @ 16:44:16
Postat av: Veronica

Ja det är verkligen supersvårt med tapeter!



Ja men visst är det trist att man får dem i juli!!! Jag vill ha dem nu!



Kram!

Postat av: JETS

Sv: Åh tror du det? Jag hoppas verkligen det! Nu blev jag lite mindre stressad. ;) Tack!

2009-03-31 @ 22:30:34
URL: http://jets.blogg.se/
Postat av: JETS

Sv: Jag tycker också att det borde gå att hämta ut paketet med kollinr och legitimation... men det gjorde det tydligen inte! Personen jag pratade på utlämningsstället hade kanske iofs inte stenkoll, och bad mig kontakta Beautyplanet, som sedan skickade mig vidare till Schenker Privpak, som skickade en ny pinkod. Men jag fick mitt paket till sist, och det är väl huvudsaken, haha... ;)

2009-04-02 @ 17:50:45
URL: http://jets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback