...

mitt liv känns så tradigt just nu, så det känns inte som det finns något skoj att skriva om.
Ingen träning,ingen vår i sikte,lång tid kvar tills lägenhetesflytten osv. En sak har jag dock tagit tag i! Har ringt till tandläkaren & bokat tid(tycker själv att det har gått så långt sedan sist, minst två år sedan!) Hade tur & fick en tid redan imorgon, snabba puckar!

klickade även hem lite saker från asos. Kunde inte låta bli. Har spanat på dem båda ett tag så nu var det dags!




p.s. flummig inlägg jag vet.

Kommentarer
Postat av: maryam

lycka till hos tandläkaren idag gumman.

Och btw jag tycker dina inlägg e bättre än INGA inlägg haha

2009-03-03 @ 09:33:59
Postat av: Krille

Känningen var söt kommer passa på dig

2009-03-03 @ 17:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback