hemflyttad igen..

Idag stängde de av vattnet i fastigheten så nu bor jag lite tillfälligt hemma med familjen. Känns lite ovant faktiskt(trots att det bara var 6 mån sen ja flyttade hemifrån) Det mest nödvändiga flyttade vi faktiskt hem igår, nu ligger mitt liv i plastpåsar :P Kaninen hängde även hem hon med iomed att även hon måste få mat varje dag.

Igår hade det gått 25,23% av tiden = 1/4! (imorn 8 veckor av 30) Det går sakta men säkert framåt! tjohoo!

Nu blir det läsa lite bok & sedan sussa.

natti

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej! :)



Jag upplever mina ballerina som normala i storleken och även klackarna körde jag min normala, det kan bli så att de blir lite stora i 38:a eftersom jag inte tyckte att de var speciellt små i storlekarna, snarare kanske lite lite lite större. Men hello, testa kan man ju alltid! :)



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback