vad har hänt sedan sist?

Kanske inte sådär överdrivet mycket egentligen... Jag har som sagt varit low hela hösten iomed Krilles & mitt distansförhållande. Faaaast nu känner jag att jag börjar komma back on track! Nu är det inte så långt kvar tills han kommer hem, ca 1,5 mån vilket jag hoppas ska gå fortare än fort! Då har vi haft ett distansförhållande i sju månader.

Snart åker jag till Paris,närmare bestämt 1 april & det ska bli så skönt att få komma bort i ett par dagar! Shoppa,se sig omkring, äta gott & bara vara. Får se hur det blir med shoppingen då jag har shoppat upp större delen av pengarna jag sparat under hösten. Attans jag som hade tänkt köpa en chanel...
Fast jag har ju köpt en massa fint från acne istället :P

som alltid svävar jag långt upp i det blå när jag ska skriva om något då jag aldrig kan hålla mig till ämnet.



miss you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback